- Zadania zaznaczone kolorem czarnym mogą być wykonane przez dowolną ilość wilków.
- Kolorem niebieskim misje zaznaczone są misje, które można wykonać tylko jeden raz i są dostępne.
- Czerwonym kolorem zaznaczone są zadania grupowe i niegrupowe ,które można było zrobić tylko raz i nie są już dostępne.
- Kolorem żółtym zaznaczone są zadania grupowe.
- Kolorem zielonym zaznaczone są misje grupowe do wykonania jeden raz.
1. Udajesz się do lasu Anemone nemorosa, by podziwiać piękno natury. To co napotykasz wypełnia Cię przerażeniem. Wszystkie kwiaty więdną, od stu lat nic takiego się nie stało. Wyruszasz w podróż i zabierasz ze sobą wilka do pomocy. Odnajdujecie jaskinie w której zachowane są kroniki watahy i próbujecie znaleźć sposób aby uratować Anemone nemorosa.
Wynagrodzenie: x3 zaczarowany zawilec z Anemone nemorosa i 100 MK
Warunki: 25 zdań
Ukończenie: Isabelle
2.Została tobie powierzona ważna i zarazem niebezpieczna misja. Musisz odkryć dlaczego wilki które udają się do wyżyn zadumy nigdy nie wracają i zdać raport Alfie.
Wynagrodzenie: 200 MK
Warunki: 15 zdań
Ukończenie: IsabelleUkończenie: Isabelle
2.Została tobie powierzona ważna i zarazem niebezpieczna misja. Musisz odkryć dlaczego wilki które udają się do wyżyn zadumy nigdy nie wracają i zdać raport Alfie.
Wynagrodzenie: 200 MK
Warunki: 15 zdań
3.Najważniejszy dzień dla wilków z naszej watahy, a mianowicie noc szmaragdowego księżyca z każdą minutą zbliżała się do punktu kulminacyjnego. Wszystkie wilki zebrały się w jednym miejscu i wyczekiwały chwili w której księżyc przyjmie kolor niebieskawej zieleni, działo się to za pomocą magicznego szmaragdu na północy, który raz na rok świeci prosto w tarcze księżyca. Zaczęło się odliczanie ,a po nim- nic się nie zdarzyło ,a księżyc zatrzymał swój dawny kolor. Alfa Moonlight wiedziała że zachwianie równowagi tego ważnego dnia będzie tragiczne w skutkach; duchy przodków się zezłoszczą i będziemy mieli niemałą wojnę która zniszczy całą watahę jeśli tego nie naprawimy, i to szybko.
Zebrała więc drużynę, złożoną z niej i dwóch innych wilków. Spotykają dużo przeszkód na drodze, ale w końcu udaje im się dostać do krypty szmaragdu, był rozbity ,ale przez kogo? Na piedestale obok rozbitego kamienia znajdował się liścik, było na nim napisane ''Spotkajcie się ze mną w lesie wiecznego mroku, jeśli uda wam się ocalić noc szmaragdowego księżyca''. Waszym zadaniem jest dotarcie do krypty, odkrycie kto zniszczył szmaragd i uratowanie watahy.
1 część- Draco
2 część- Isabelle
3 część- Moonlight
Wynagrodzenie: 400 MK
Warunki: 30 zdań na wilka
Ukończone: Draco, Isabelle, Moonlight
4. Udajesz się na polowanie, aż tu nagle widzisz bardzo rzadkie i potężne zwierzę. Walka jest trudna, ale wiesz że przegrana nie wchodzi w grę.
Wynagrodzenie: 10 zdań- 50 MK
20 zdań- 100 MK
Warunki: 10 zdań
5. Na terytorium watahy wchodzą hanbuny i chimera z Wyżyn Zadumy, z którymi wcześniej mierzyły się Moonlight i Isabelle. Co one tu robią? Co stało się z hydrą? Nie wiemy, ale musimy się dowiedzieć!
1 część-
2 część- Draco
Wynagrodzenie: 200 MK
Warunki: Co najmniej szczątkowe powiązanie z poprzednim zadaniem o Wyżynie Zadumy i 40 zdań na wilka.
6. Moonlight, przeglądając mapy różnych rejonów zdaję sobie sprawę, że na północnym krańcu najdalej położonych map zieje pustka. Postanawia więc udać się daleko za morze, by poznać te nieznane jej jeszcze tereny. Oczywiście nie wyrusza sama. Dwa wilki po dotarciu na miejsce docelowe spędzają wiele dni na wędrówkach, poznają nowych kompanów i napotykają różne przeszkody. Rozstają się z nowo poznanymi towarzyszami po czym na ognisku urządzonym na okazję ich powrotu opowiadają swoje historie reszcie watahy.
1 część -
2 część -
3 część -
4 część -
Wynagrodzenie: 400 MK
Warunki: co najmniej 8 zdań na opowiadanie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz